Blood Lust ๐Ÿ’œ Palette & Collection Reveal! | Jeffree Star Cosmetics

Main Blood Lust ๐Ÿ’œ Palette & Collection Reveal! | Jeffree Star Cosmetics

Viewing 50 posts - 1 through 50 (of 50 total)
  • Author
    Posts
  • #114621
    jeffreestar



    HEY EVERYONE! Welcome back to my channel! How are ya?? Today I’m revealing the first Jeffree Star Cosmetic collection of 2020!! Introducing the brand new …

    #114622
    Andrea Valenzuela

    Bruh Jeffree is the ONLY beauty influencer thatโ€™s go goes OVER THE TOP ANS BEYOND FOR HIS PRODUCTS no other influencer can top this shit omg. Fucken QUEEEEEEN

    #114623
    Jaime

    I just want it cause it's purple. ๐Ÿ’œ

    #114624
    Jessica Agee

    Iโ€™m so excited and you really outdone yourself with this gorgeous collection ๐Ÿ’œ The palette is to dye for ,that packaging is unreal! ๐Ÿ’Ÿ

    #114625
    Sarah Espin

    I mean if youโ€™re describing this palette as vampy and lusty, where are the deep purple and violets? Itโ€™s like a pastel my little pony color story.

    #114626
    Phantasm65

    I want a job working for you

    #114627
    Camas Robinson

    No one can complain about the price cause itโ€™s been the same for every other palette lmfao ๐Ÿ™„

    #114628
    Kevin Flores

    Monarchy is probably the prettiest shade in the pallette to me ๐Ÿซ๐Ÿ’•

    #114629
    Michael Marshall

    Girl this hair is just yaaaassss

    #114630
    Sage Necro

    We All Love You

    #114631
    Ajax Ashford

    This turd only wants your money. Same shit u can get at the dollar store, and you all sucks it up. Lol.
    Twigs wanna be twats! Fools.

    #114632
    Of Herbs and Altars

    It's VELVET?!! entire goth scene cums in perfect synchronicity! I haven't even seen the inside yet, & I already know I need this, oh god oh god!!! :O :O (but you're damn right about purple being a hard colour to do, I've almost never found a purple shade that blends well, doesn't fall out, is pigmented but not clumpy – it's a nightmare minefield for my favourite colour – this could be game changing!)

    #114633
    Sydney Ikehara

    I can't afford it this year so just wondering, this is permanent, right? I want to be able to get at least a gloss… :'(

    #114634
    Fog Logic

    Compare this launch to what Jaclyn Hill just released ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    #114635
    Susanne Nielsen

    One of the most beautiful things i have ever seen ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    #114636
    Topsy Kretts

    Someone is a Subspecies fan. ๐Ÿ˜

    #114637
    Msing8

    I don't really do make up beside lipstick but purple is my fave colour and I want this palette just to put it on my vanity desk so I can intimidate my friends whenever they visit my room.

    #114638
    Homie Sliced Pizza

    This kid needs to quit youtube ASAP ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿ˜’

    #114639
    Chelsea Reddick

    Love the packaging!!

    #114640
    Regina Nakamura

    Oh my gosh I can already imagine the looks that Iโ€™m gonna do with them lol. I especially love the way โ€œYour Majestyโ€, โ€œDeviantโ€, and โ€œDungeonโ€ look.

    #114641
    Alexa Spears

    Ok I'm no makeup person but he really listened to people who got broken pallets and he modified whole design. I think that's some dedicated customer service as a brand. Most brands don't really give a shit only pretend to.

    #114642
    shana saria

    Iโ€™m literally SHOOK to the core!!!๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ I have been waiting for you to come out with a purple collection, itโ€™s my favorite color! You absolutely killed it with creating this collection , I want everything!๐Ÿ˜ฉ the palette is the most beautiful palette I have ever seen and I think my heart stopped when I saw it! ๐Ÿ’œ

    #114643
    Lara Alyssa

    The packaging and theme reminds me of Maleficient ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    #114644
    TahitianTreatFlavoredSkeetJuice

    Still will be way below Kylie and RiRi. But nice shades

    #114645
    Jessica Sanna

    This gold font reminds me of the sleeping beauty book in the beginning of the movie lol and then maleficent colors . This is everything

    #114646
    tsohgallik

    $54? Oh wow… I thought it would be more

    #114647
    Ponqer ?

    Jeffreestar like โ€œWelcome to my THRONE ROOM!โ€

    #114648
    Potato Knife

    Jeffery Star foundation?

    #114649
    Fog Logic

    from the supporters who dont wear make up I see your grinders hello ๐Ÿ‘€๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

    #114650
    Miriska Francis

    OH ONEY I WANNA BE "THAT BITCH" !! Can we all just take a minute to appreciate this amazing human being right here??? He is the only one who is NOT AFRAID to experiment with colors and take things to a whole new level. The work ethic that goes into every themed palette of his is just beyond amazing. I mean look at the eyeshadow look he's pulling off!! BITCH ?????? My smokey eye looks like a damn black eye smh! LOVE YOU JEFFREE!! Take my money anyday!

    #114651
    I Stan Matt From Wii Sports

    This whole collection is absolutely gorgeous! You're flawless with making unique makeup products. I will be getting my hands on this collection as soon as possible!!

    #114652
    Monika Cook

    OMG I want this palette so bad

    #114653
    Lyndsay Raine

    ๐Ÿ’œ UHM HAPPY VALENTINES ๐Ÿ’œ

    #114654
    Rochelle Leos

    Jeffree took my breath away, anyone have any oxygen?

    #114655
    Maddison Rose Schroeder

    7:30 OH MY FUCKING GOD ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ

    #114656
    Nikki Wilson

    Dayummmn, ๐ŸคšJeffree is looking GOODT!! ๐Ÿ’œ
    Red and purple is my colors,.. yes finally honeyyy!

    #114657
    Talona’s playground

    God… can I just be on his pr list โ™ก.โ™ก

    #114658
    who m_I

    I am not his fan, but man he did create a piece of art with this pallete.

    #114659
    Panida Wongchanon

    Omg. I want.

    #114660
    btsgotmeonmyfeelings

    sis be trending #1 in my country โœŠ๐Ÿป๐Ÿ˜ค๐Ÿ’•

    #114661
    r i t a

    yay! another jeffree star palette that is absolutely beautiful and i canโ€™t afford ๐Ÿ˜Œ

    #114662
    Khol _

    This purple velvet is giving me crown royal bag vibes

    #114663
    Orie King

    if Jeffree did a charity palette, he could really make a positive impact!

    #114664
    Madison Seefieldt

    I absolutely love this collection ๐Ÿฅฐ

    #114665
    catloaf 04

    I'd love to be proposed by that highlighter โœจ

    #114666
    AsmrJose

    When are you expanding into theme parks?

    #114667
    Viviana Guerrero

    THIS IS A MUST

    #114668
    Maddison Rose Schroeder

    Okay I love EVERYTHING about this, but the colors donโ€™t catch my attention ๐Ÿ˜”

    #114669
    Gypsy Dover

    I can't wait to have all of these in my life

    #114670
    Abby Lamers

    "Its not too big" *holds up pallet the size of a frizbee* Jeffree always being extra ๐Ÿ˜‚โ™ฅ๏ธ

Viewing 50 posts - 1 through 50 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
error: Content is protected !!